VEDOUCÍ SKLADU
Vinařství Vajbar Akce a klub Zaměstnání u Vajbarů VEDOUCÍ SKLADU
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí skladu
Našeho nového kolegu či kolegyni si představujeme následovně:
- SŠ/VŠ vzdělání, vzdělání v oboru logistiky či příbuzných oborech výhodou
- minimálně 5 let praxe u středně velké obchodní organizace na pozici vedoucího skladu
- znalosti z oblastí: informační systémy ve skladovém hospodářství, skladová problematika, logistické procesy, celní problematika (export, import), reklamační řízení, řízení nákladů, účetní zásady a základní finanční procesy v obchodě
- organizační, řídicí a komunikační dovednosti, přirozená autorita
- schopnost hodnotit práci podřízených a objektivně reportovat činnost směrem k vedení společnosti
- flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, kreativita, vysoké pracovní nasazení
- práce na PC (MS Office, některý ze skladových systémů)
- ŘP – skupina B
Požadované pracovní zkušenosti a dovednosti:
- aktivní a praktické zkušenosti s pozicovým systémem skladů u obchodní společnosti, která obchoduje
- praktické zkušenosti s řízením skladů pomocí čárových kódů (systém se bude zavádět v roce 2025) a řešení vzniklých problémů
- praktické zkušenosti s inventarizací skladů, tedy nejenom účast na nich, ale celkové zajištění organizace a řešení případných rozdílů
- znalost účetních procesů nutných pro skladové hospodářství
- přehled a praktická zkušenost se skladovou dokumentací (ČR)
- zkušenost se zaváděním norem a optimalizací chodu skladu na fyzické i systémové úrovni
- vynikající analytické schopnosti a znalosti skladových IS
- zodpovědnost za vedení pracovních postupů spojených s činnostmi skladu
Vaše pracovní náplň:
Hlavním cílem aktivit této vedoucí pozice je efektivní vedení skladu se zaměřením na systematické zvyšování produktivity a na optimalizaci interních procesů a kontroly. Vedoucí skladu je odpovědný za vedení týmu pracovníků skladu. Jeho odpovědnost se dále vztahuje zejména k následujícím činnostem a procesům:
- optimalizace zavedených interních procesů a systému kontroly
- optimalizace nákupu zboží a skladových zásob (systémy včasných dodávek)
- efektivní organizace dodávek zboží k zákazníkům
- zavádění nápravných opatření plynoucích z reklamačních řízení
- sledování a analýza ukazatelů efektivity, kvality služeb
- přijímání preventivních opatření a navrhování zlepšení
- proškolování zaměstnanců
- odpovědnost za inventarizaci skladů
- odpovědnost za efektivní uložení a dostupnost zboží na skladech společnosti
- návrh a tvorba kontrolních mechanizmů pro řízení skladů
Vaše pracovní podmínky:
- místo práce: Zaječí
- mobilní telefon a výkonný informační systém dostupný kdykoliv a kdekoliv
- příspěvek na stravné v podobě stravenek EDENRED
- firemní víno
- 5 týdnů dovolené
- pracovní doba od 7.00 do 15:30 hod s flexibilní odchylkou
- Mzda odpovídající vzdělání a odborné kvalifikaci
personální dotazník